Oferty pracy
Młodszy specjalista ds. wprowadzania produktów na stronę
Miejsce pracy: Michałowice (Pod Warszawą)
Twój zakres obowiązków:
- wprowadzanie produktów na sklep internetowy, oraz na platformy marketplace;
- wystawianie ich do sprzedaży;
- obsługa sklepu internetowego (uzupełnianie informacji i danych o produkcie, dodawanie nowych produktów);
- aktualizacja i dbanie o najwyższą jakość opisów produktów;
- wprowadzanie szczegółowych danych produktowych do systemu wewnętrznego;
- realizacja targetów;
- raportowanie postępu prac;
- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy;
Nasze wymagania:
- świadomość produktowa: kategorie;
- lekkie pióro i umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji;
- biegła obsługa komputera i pakietu Microsoft Office;
- dynamizm w działaniu, pracowitość, elastyczność;
- skrupulatność, samodzielność i odpowiedzialność;
- dyspozycyjność
- Kompetencja
- Praca Stacjonarna w oddziale firmy
To oferujemy:
- pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole, który lubi swoją pracę,
- elastyczność i samodzielność działania w odniesieniu do zakresu zadań,
- możliwość rozwoju i awansu.
- wynagrodzenie zasadnicze: 4 129,95 zł brutto (z możliwością wzrostu wynagrodzenia przy bardzo dobrej ocenie pracy),
- premie zależne od osiąganych wyników,
- możliwość nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia,
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- pierwsza umowa na okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds sprzedaży E-Commerce (Allegro)
Twój zakres obowiązków:
- Sprzedaż produktów za pośrednictwem serwisów aukcyjnych
- Zarządzanie całą sprzedażą na danej platformie
- Realizacja założonych planów sprzedaży
- Raportowanie według standardów firmy
- Praca stacjonarna w Michałowicach
Nasze wymagania:
- Praktyczne doświadczenie w sprzedaży e-commerce (sklep internetowy, Allegro) warunek konieczny
- Znajomość podstaw negocjacyjnych
- Kultura osobista, komunikatywność i otwartość na ludzi
- Biegłość w posługiwaniu się pakietem office (zwłaszcza: Word, Excel, poczta)
- Chęć poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży
To oferujemy:
- pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole, który lubi swoją pracę,
- elastyczność i samodzielność działania w odniesieniu do zakresu zadań,
- możliwość rozwoju i awansu.
- wynagrodzenie zasadnicze: 4 129,95 zł brutto (z możliwością wzrostu wynagrodzenia przy bardzo dobrej ocenie pracy),
- premie zależne od osiąganych wyników,
- możliwość nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia,
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- pierwsza umowa na okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Specjalista ds. Rozwoju
Miejsce pracy: Michałowice
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych projektów krajowych i międzynarodowych, przy współpracy z młodym i ambitnym zespołem, a także za udział w pracach związanych z przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie.
Główne obowiązki:
- inicjowanie i rozwijanie współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi (w języku angielskim) oraz prowadzenie komunikacji mailowej i udział w spotkaniach,
- aktywne poszukiwanie pomysłów na nowe obszary działania firmy oraz źródła finansowania, a także przedsięwzięć w różnych obszarach działalności firmy,
- dbanie o rozwój firmy na różnych jej obszarach,
- pomoc w ekspansji rynków zagranicznych,
- planowanie, koordynacja i wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem i składaniem ofert sprzedażowych lub wniosków o dofinansowania, ponadto przygotowywanie treści do części pozamerytorycznych oraz merytorycznych (we współpracy z ekspertami z danego obszaru),
- koordynacja prac związanych z wdrażaniem nowych przedsięwzięć w firmie.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie,
- kreatywność, proaktywność i umiejętność wyszukiwania informacji,
- odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- łatwość w pisaniu tekstów i formułowaniu argumentów,
- komunikatywność i otwartość,
- praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office.
Dodatkowy atut:
- doświadczenie w pracy w handlu internetowym.
Oferujemy:
- pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole, który lubi swoją pracę,
- elastyczność i samodzielność działania w odniesieniu do zakresu zadań,
- możliwość rozwoju i awansu.
Warunki zatrudnienia:
- wynagrodzenie zasadnicze: 4 129,95 zł brutto (z możliwością wzrostu wynagrodzenia przy bardzo dobrej ocenie pracy),
- premie zależne od osiąganych wyników,
- możliwość nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia,
- zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- pierwsza umowa na okres próbny z perspektywą zawarcia umowy na czas określony.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."