F.A.Q.

Często Zadawane Pytania



Q: Czy zegarki są nowe i oryginalne?
A: Wszystkie zegarki w naszym sklepie w 100% oryginalne, fabrycznie nowe, zapakowane w markowe opakowanie producenta. Każda partia importowanych przez nas zegarków przechodzi procedurę odprawy celnej, podczas której między innymi sprawdza się oryginalność i autentyczność towaru.

Q: Dla czego ceny w waszym sklepie są znacznie niższe, czym w sklepach konkurencji?
A: Jesteśmy niezależnym importerem zegarków markowych, prowadzimy własny import zagraniczny. W odróżnieniu od większości firm w branży, nie współpracujemy z polskimi dystrybutorami z przedstawionych w naszej ofercie marek zegarków. Dzięki temu unikamy pośredniemu bądź bezpośredniemu narzuceniu cen przez dystrybutorów polskich i mamy możliwość samodzielnego ich ustawienia na oferowane produkty.

Q: Czy posiada Państwo gwarancję na zegarki?
A: Nie, oferujemy naszym klientom gwarancję naszego sklepu. Jest to bezpieczny, rzetelny i wygodny sposób serwisowania zegarków. W przypadku nastąpienia wypadku podlegającego gwarancję prosimy o wysłanie zegarku do naszego sklepu. Dalej odsyłamy zegarek do partnerskiego serwisu zegarmistrzowskiego, który z kolei dokonuje naprawę zegarka. Po powrocie do nas odsyłamy zegarek do właściciela. Gwarancja przy tym ciągnie się dalej przez cały okres wymieniony w karcie gwarancyjnej.

Q: Czy mogę zapłacić za pobraniem?
A: Tak, nasz sklep oferuje mnóstwo sposobów opłaty zakupu, w tym wysyłka za pobraniem. Koszty takiej usługi wariują się w zależności od metody wysyłki wybranej przez klienta. Na przykład, wartość wysyłki kurierskiej za pobraniem to 17 złotych, za przesyłkę pobraniową do paczkomatu trzeba będzie zapłacić 12 złotych.

A: Q: Czy wszystkie zegarki na waszej witrynie są dostępne?
A: Tak, wszystkie zegarki przedstawione w naszej ofercie znajdują się na magazynie w Jankach k/Warszawy, są dostępne od ręki. Zegarki można zobaczyć na żywo, przymierzyć, dostać dodatkowe konsultacje wobec towaru i naszych usług. Dla tego zachęcamy do zwiedzania naszego Show-Room’u w Jankach przy al. Krakowskiej 41, lokal 5.

Q: Złożyłem zamówienie. Jak długo będę musiał czekać na paczkę?
A: Prowadząc naszą działalność, w trosce o naszych klientach staramy się ciągle ulepszać obsługę. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zegarek jest bardzo często wybierany na prezent, dlatego dążymy do tego, żeby zrealizować zamówienie tego samego dnia. Zwykle, zamówienia wpływające do nas w godzinach wieczornych, gdy jesteśmy poza biurem oraz zamówienia przychodzące do godziny 13 każdego dnia wysyłamy natychmiast pod warunkiem, że opłata za zakupiony towar jest zaksięgowana na naszym koncie bankowym, bądź została wybrana wysyłka za pobraniem.

Q: Czy wasze zegarki posiadają hologram?
A: Ważne odnotować, że wychodząc z fabryki zegarki nie posiadają żadnych hologramów. Wszelkiego rodzaju hologramy są naklejane wyłącznie przez dystrybutorów zegarków. Mają one na celu 2 rzeczy – pokazać autentyczność zegarka, gdy dostają one towar bezpośrednio od producenta oraz walki z konkurencją poprzez wprowadzenie informacji, że brak takiego hologramu oznacza, że zegarek nie jest oryginalny, co z kolei jest błędnym założeniem. Naszym zdaniem, naklejanie hologramów firmowych brudzi zegarek, ponieważ jest on dziełem sztuki. Jedynie, na naszych zegarkach mogą być umieszczone naklejki wymagane przez przepisy prawne UE, takie jak na przykład, „CE” (deklaracja zgodności UE) oraz „mercury free” (nie zawiera rtęci).

Q: Z jakiej dystrybucji pochodzą wasze zegarki?
A: Wszystkie nasze zegarki pochodzą wyłącznie z legalnych źródeł dystrybucji. Nasi partnerzy zagraniczne posiadają cały zestaw niezbędnych dokumentów wymaganych przez regulatorów państwowych, które świadczą o oryginalności towaru oraz uprawnieniach co do jego realizacji.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel