„Don’t stop me now” – nowa kampania reklamowa Timex

Amerykańska marka zegarków Timex zaprezentowała nową kampanię reklamową pod hasłem zapożyczonym ze znanej piosenki „Don't stop me now” zespołu Queen. Prawdziwy hymn motywujący do cieszenia się życiem (pomimo trudności), wydany po raz pierwszy w styczniu 1979 r., dziś nabiera szczególnego znaczenia
Kampania reklamowa Timex została sfilmowana jeszcze przed pandemią, jednak jej przesłanie jest teraz postrzegane jako jeszcze głębsze i zgodne z nastrojami miłośników zegarków na całym świecie. Rzeczywiście, z powodu pandemii w trudnej sytuacji znaleźli się mieszkańcy wszystkich krajów świata. Początkowo bohaterami kampanii przy dźwiękach rockowego hitu Freddiego Mercury’ego byli Ci, dla których warunki życia są szczególnie trudne, a z zewnątrz mogą wydawać się po prostu nie do zniesienia. Niemniej jednak znaleźli siłę, by dążyć do spełnienia marzeń i wyznaczonych celów – bez względu na wszystko!

Kto stał się twarzą motywującej reklamy Timex? Bohaterowie reprezentują różne sfery i trudności związane z ich działalnością. Na przykład Chloe DuBois – prezes kanadyjskiej organizacji non-profit Ocean Legacy, która zajmuje się oczyszczaniem wód oceanicznych i plaż z gruzu, codziennie napotyka wiele niebezpiecznych odpadów z tworzyw sztucznych. Eko-aktywistka kontynuuje jednak swoją pracę. Natomiast Sidharth Malhotra jest aspirującym aktorem, który bez znajomości i wsparcia próbuje odnaleźć się w branży filmowej Bollywood.
Swoją pewnością, że prawdziwego pragnienia nie da się powstrzymać, dzieli się Jazzy – dziewczyna, która prowadzi swój kanał na YouTube, mimo że jest w stanie rozmawiać tylko za pomocą języka migowego. W filmie można zobaczyć przedstawicieli drużyny hokeja na lodzie (paraolimpijski hokej na sankach): Matta Mackeya (założyciela DEAFinately Dope-organizacji, który udostępnia popkulturę wszystkim i zajmuje się m.in. produkcją znanych utworów muzycznych) oraz piłkarza Efraina Alvareza, który dorastał w ubogiej rodzinie Meksykanów. Niezależnie od tego, czym dokładnie zajmują się bohaterowie filmu, idea wspólnoty i codziennych wyczynów na drodze do sukcesu jest zrozumiała dla każdego.